Susisiekite su mumis

labas@lipis.lt
Darbo laikas 9:18h

Kontaktų forma

Pamilk savo telefoną iš naujo

Grąžinimas

Visi lipiai yra gaminami individualiai ir prieš išsiuntimą kruopščiai patikrinami - tai yra jų kokybės garantas. Jei vis tik pasitaikė, jog gavote netinkamą/ne tą, kurį užsisakėte lipį ir norite jį grąžinti ar pakeisti kitu, tai padaryti galite per 14 dienų nuo pristatymo dienos.


Grąžinimas galimas tuo atveju, jei lipiai nebuvo naudoti, sugadinti, nėra praradę prekinės išvaizdos, yra supakuoti originalioje pakuotėje, turi pirkimą patvirtinančius dokumentus.

Norint grąžinti lipį, visų pirma reikia susisiekti ir apie tai pranešti el. paštu - info@lipis.lt .

Laiške būtina nurodyti: kliento vardą, pavardę, užsakymo numerį, iš kurio ketinama grąžinti lipį, nurodyti, koks lipis yra grąžinamas (kokiam telefono modeliui skirtas bei koks lipis), nurodyti konkrečią grąžinimo priežastį. Tai yra būtinos sąlygos pinigų grąžinimui už grąžinamus lipius ar lipio pakeitimui.


Grąžinamas lipis turi būti tvarkingai supakuotas - taip, kad negalėtų būti pažeistas siuntimo metu. Jį siųsti reikia registruotu paštu.

Išsiuntus lipį, reikia išsaugoti siuntos kvitą su jame įrašytu siuntos numeriu.

Grąžinamo lipio siuntimo išlaidas apmoka grąžinti norintis asmuo. Siuntiniai išsiųti su sąlyga, kad apmoka gavėjas arba neatitinkantys aukščiau išvardintų reikalavimų, nepriimami.

Pinigų grąžinimas

Gavus grąžinamą lipį, pinigai bus grąžinti per 14 dienų pavedimu į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.

Lipio pakeitimas kitu lipiu

Gavus grąžinamą lipį, naujas lipis bus išsiųstas per kelias dienas registruotu pirmenybiniu paštu.